Bezpieczeństwo

BEZPIECZEŃSTWO HOTELU PODCZAS EPIDEMII

Drodzy Goście

Ze względu na panującą sytuację rozprzestrzeniania się covid-19, w trosce o Wasze i nasze zdrowie wprowadziliśmy nadzwyczajnie wysokie standardy bezpieczeństwa oraz specjalne procedury higieniczne – wszystko po to, aby zapewnić Państwu i naszej załodze maksimum bezpieczeństwa.

  • Praca Pracowników w naszych Hotelach wykonywana jest w maskach/przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.

  • Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.

  • Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcjach po każdej zmianie.

  • W naszych Recepcjach wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami. Przy recepcji może przebywać 1 osoba.

  • Recepcja Hotelowa została wyposażona w przegrodę z szyby, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.

  • Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk. Klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych.

  • Żel antybakteryjny dostępny jest przy recepcji i bufecie śniadaniowym dla Gości. Zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.

  • Akceptujemy formy płatności bezgotówkowych.

  • Udostępniliśmy w Recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.

  • Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie i pomoc skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.

  • W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:

    • dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort .

    • Regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.

    • Wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny.

    • Podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości

  • Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.

  • Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie zameldowani Goście naszego hotelu.

  • Śniadanie serwowane jest w bufecie śniadaniowym w formie talerzykowej, umawiamy się na konkretną godzinę. Zachowujemy odstęp między stolikami min 2 metry. Po każdym kliencie stanowisko jest dezynfekowane.

  • Posiłki (obiad, kolacja) serwujemy w naszym bufecie, zachowujemy odstęp między stolikami min 2 metry, stanowisko jest dezynfekowane po każdym kliencie. Restauracja czynna 12-21.

Osoby z podejrzeniem choroby i symptomami zakażenia prosimy o pozostanie w domach i nie narażanie na zakażenie innych.