BEZPIECZEŃSTWO HOTELU PODCZAS EPIDEMII
Drodzy Goście
Ze względu na panującą sytuację rozprzestrzeniania się covid-19, w trosce o Wasze i nasze zdrowie wprowadziliśmy nadzwyczajnie wysokie standardy bezpieczeństwa oraz specjalne procedury higieniczne – wszystko po to, aby zapewnić Państwu i naszej załodze maksimum bezpieczeństwa.
-
Praca Pracowników w naszych Hotelach wykonywana jest w maskach/przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku. Szanujemy bezpieczeństwo naszych Gości oraz Pracowników.
-
Przeprowadziliśmy szkolenia dla Naszych Pracowników w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek.
-
Przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcjach po każdej zmianie.
-
W naszych Recepcjach wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa po to aby zachować bezpieczny odstęp pomiędzy naszymi Gośćmi i Pracownikami. Przy recepcji może przebywać 1 osoba.
-
Recepcja Hotelowa została wyposażona w przegrodę z szyby, która odgradza naszych Gości i Pracowników, przez co wprowadziliśmy ograniczenie bezpośredniego kontaktu.
-
Kilkanaście razy dzienne dezynfekujemy wszystkie miejsca narażone na dotyk. Klamki, blaty na recepcji, stoliki w strefach ogólnych.
-
Żel antybakteryjny dostępny jest przy recepcji i bufecie śniadaniowym dla Gości. Zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
-
Akceptujemy formy płatności bezgotówkowych.
-
Udostępniliśmy w Recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza.
-
Nasi Goście w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej otrzymują od Recepcji wsparcie i pomoc skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną.
-
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości w ramach przygotowania pokoi na przyjazd naszych Gości wprowadziliśmy:
-
dokładne czyszczenie i odkażane z najwyższą dbałością, mającą zapewnić naszym Gościm komfort .
-
Regularne wietrzenie pokoi i pomieszczeń wspólnych by dbać o właściwy obieg powietrza.
-
Wszystkie pokoje po wyjeździe naszych Gości są niedostępne w sprzedaży i są blokowane na czas tzw. naszej wewnętrznej kwarantanny.
-
Podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości
-
-
Wprowadziliśmy eliminację z przestrzeni hoteli przedmiotów które mogą zostać skażone. Usunęliśmy m.in. materiały marketingowe z części wspólnych.
-
Na terenie obiektu mogą przebywać wyłącznie zameldowani Goście naszego hotelu.
-
Śniadanie serwowane jest w bufecie śniadaniowym w formie talerzykowej, umawiamy się na konkretną godzinę. Zachowujemy odstęp między stolikami min 2 metry. Po każdym kliencie stanowisko jest dezynfekowane.
-
Posiłki (obiad, kolacja) serwujemy w naszym bufecie, zachowujemy odstęp między stolikami min 2 metry, stanowisko jest dezynfekowane po każdym kliencie. Restauracja czynna 12-21.
Osoby z podejrzeniem choroby i symptomami zakażenia prosimy o pozostanie w domach i nie narażanie na zakażenie innych.